måndag 1 november 2010

Feber

Jag är sjuk...
Jag hatar att vara sjuk. Jag blir som den ynkligaste karlakarln när jag har feber. Idag har jag klagat och tyckt synd om mig själv. Feberyr och vinglig på jobbet.
Har längtat hem hela dan, men det är lönerapportering just nu och jag är den enda som kan det på jobbet och måste introducera de andra innan jag slutar.
Egentligen fattar jag inte varför jag bryr mig om det där jävla företaget. Jag borde stannat hemma, de har inte gett mig ett skit. Men samtidigt är det mina kollegor som blir kvar och ska försöka få det att funka även när jag slutat. Så jag kommer pallra mig upp imorn också, om det inte blir mycket sämre än idag.

Hade hoppats på en film ikväll, men Damir och brorsan tycker det är bättre med serier. Två mot en blir aldrig bra.

Håll tummarna för att jag mår bättre imorn.
Kram och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar