lördag 9 januari 2010

Ölivet leker

Har precis kommit tillbaka från en joggingtur på stranden. Shit pommes vad tungt det var. Svettades som en gris, men ändå gick det över förväntan. Har ju inte tränat på skitlänge.
Hade ingen klocka men jag sprang 6 låtar iaf, minst. Så det måste ju bli typ 20 minuter. Sen lite situps på det kändes toppen.
Jag är så sjukt jävla rädd att vågen ska visa över 84 kilo när jag kommer hem. Då går jag fan och hänger mig. Men nu blir det iofs inte nå mer fest här på ett tag. En vecka iaf :)
Så träning och massor med vattenintag så nog göra susen.

Jag pratar med min jugge dagligen fast jag är här borta. Kan inte låta bli. Jag längtar verkligen tills jag får träffa honom. Ska bli så himla kul. Hörde en låt som stämde in så bra på hur läget är just nu. Har hört den förut massor, men somvanligt inte tänkte nåt mer på texten.
Ska googla och se om jag hittar den. Tror den heter knock you down, eller nåt liknande.

Sitter och väntar på min mat här, kyckling och caschewnötter. Mumsfilibaba!

Och nu kom maten! Jag mår som en prinsessa här. Helt jävla underbart!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar