torsdag 7 januari 2010

Skrivet på papper i ett litet flygplan...

Nu har jag lämnat tryggheten i alla andra svenskar som var med på flyget. Sitter nu på ett litet inrikesplan med jordens jävla lock för öronen. Blåser, tuggar, sniffar nässpray, men inte ett skit hjälper. Har inga problem med att flyga om det inte vore för att jag alltid känner mig genomförkyld så fort jag kommer upp i luften.

Har ringt en enda person och meddelat att jag är framme. Den personen som kretsar i min skalle precis hela tiden.
Jag hörde hur glad han blev när jag ringde. Det spred en enorm värme och glädje i hela min kropp. Han gör mig så galet glad.

Nu landar jag om 30 min och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra sen. Har tusentals fjärilar i magen.
Antar det är dags att ta fram den sociala sidan hos mig själv och börja snacka med folk helt enkelt.

Men det känns iaf helt underbart att snart få slänga av mig kläderna och bara få njuta av detta paradis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar