onsdag 15 december 2010

Kärt återseende

Idag pallrade jag mig iväg till gymmet. Jag har verkligen inte kännt nån gnista alls för träning den senaste tiden. Det har helt enkelt inte varit roligt att träna. Är det inte roligt så är det inte lätt att ta sig till gymmet heller. Men idag fick jag en liten pik av Damir, så det var bara att ge sig iväg.
Eller pik och pik, vad det än va så lyckades det iaf få iväg mig.
Jag körde bodypump. Det var första gången på nästan ett år. Det var grymt kul. Pass är precis vad jag behöver nu. Jag körde stenhårt. Var skakig i hela kroppen efteråt, en underbar känsla.
Jag hade ökat på alla muskelgrupper och rätt mycket på en del faktiskt. Skitkul! Då har träningen gett resultat även på de långsamma fibrerna i musklerna.
Tyckte jag såg smalare ut i spegeln också, så det kändes helt klart sjukt skönt att träna idag.

Men imorn är det julbord med jobbet, så då blir det gottigott istället för träning.
Efter nyår kommer det vara stenhård träning igen. Men fram tills dess blir det när det hinns med.
Igår hade jag middag hemma, så ingen träning. Imorn julbord, så ingen träning. På fredag flyger vi till Umeå, så ingen träning på hela helgen.

Men jag mår bra. Jag mår väldigt väldigt bra :)

Kram och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar