onsdag 2 mars 2011

Länge sen sist

Det har varit mycket i min lilla skalle den senaste tiden. Mycket känslor, oro, längtan mm. Och denna gång har jag inte orkat ta mig för att skriva om hur jag känner.
Har pratat mycket med Damir och även med min underbara mamma.
Känner mig lite lugnare i själen. Försöker tänka att jag verkligen inte kan påverka lilla Mini som bor i min mage. Om jag bara sköter mig och inte tar några dumma risker så är det sen upp till ödet att bestämma hur allt ska gå.

Nu sitter jag här med pass och biljetter framför mig. Imorn bär det av till Thailand. Det ska bli så himla skönt.
2 veckor att tanka kroppen full med energi igen. Ska njuta av min tid med Damir, älska livet och särskilt lilla Mini.
Mini får bli det nya smeknamnet. Förra gången var det Mohammed (enbart för att retas med pappa). Jag gillar Mini. Med tanke på att den lilla inte är störra än 1 centimeter så passar Mini ypperligt.

Nu ska jag fortsätta med min kväll här.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar