lördag 3 april 2010

Good feeling

Vaknar till av att han rör sig i sängen. Känner efter och inser att jag är alldeles för jävla trött för att ens närma mig tanken att kliva upp. Spelar ingen roll vad han säger, jag tänker inte.
Men han säger ingenting, utan går bara ut i köket och hämtar ett glas vatten.
-Vill du ha lite vatten babe?
Jag tackar ja och dricker några klunkar. Han går med glaset till köket sen kommer han tillbaka. Jag iakttar hans underbara kropp, inte en tråd på kroppen. Inga ord utbyts, vet inte ens om han ser att jag följer varenda steg han tar. Han lyfter täcket och kryper ner så där underbart nära. Smeker mig över håret och pussar min panna.
- Inte än babe, idag har vi sovmorgon.
Sen tar han armen rakt upp över sitt huvud för att visa att han vill komma under min nacke. Jag lyfter lite på mitt huvud och lägger mig sen tillrätta mot hans axel och bröst.

Vaknar ett par timmar senare och klär oss för morgonprommis. Frukost mittemot varandra vid köksbordet. Plockade fram dammsugaren medans han drack sitt kaffe. Åkte in och körde ben på gymmet. Hem och åt lite mat. Slängde in några maskiner i tvättstugan... Allt tillsammans.


Egentligen är det väl inte så jävla mycket att skriva om. Eller inte ens nåt man kanske reflekterar över.
Men jag fylls med massa varma känslor som det var så sjukt länge sen jag kände.
Jag känner mig glad, så grymt underbart glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar