söndag 11 april 2010

Nuläget

Har färgat håret och det känns lite bättre än för några dagar sen. Men det lutar dock åt att jag klipper av det vid axlarna ungefär. Eftersom jag inte trivs som det är nu så kan jag lika gärna inte trivas men att håret mår bra iaf.

Igår var det fest. Jag är bakis och sliten idag.
Jag trodde jag skulle svimma av utmattning efter att ha hängt upp tvätt i torkskåpet. Det märks att man inte är 20 längre. Jag är död efter en festkväll.
Damir träffade två barndomsvänner idag så jag har varit lite för mig själv under dagen.
Jag saknade honom. Haha, vi har umgåtts varje dag i två veckor och så är han borta i några timmar och jag har svårt att tänka på annat. Jag är så himla kär i den här killen alltså.
Nu går han omkring här i boxershorts helt inne i fotbollen på tv. Han skriker och svär på jugge.
Kurac = kuk
Picka = fitta
Magarac = åsna
Pucati = skjut
Dröjer nog inte länge tills jag kan flytande jugge. Haha!

Imorn blir det prommis, vårstäda cykeln och även lägenheten. Har tvättat vinterkläderna idag så dem ska upp på vinden. Nu får det fan vara vår.

Nu... Äta lite aftereight och småsomna i soffan. Om det nu är möjligt med en skrikande jugge bredvid sig.

Härliga lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar