tisdag 13 oktober 2015

Heminredning

Vi har ju två våningar i vår nya lägenhet och nu äntligen börjar det bli ordning på nedervåningen också. Jag och Elvis har ju sovit i min och Damirs säng på övervåningen medans Damir intagit vår nya säng på nedervåningen. Men nu har vi flyttat ihop igen och jag trivs så himla bra där nere. Känns jättemysigt och fint :)
Har ju målat några möbler redan och senaste auktionsfyndet är denna vippspegel. Jag hade en likadan, fast mindre, när jag var liten och jag minns att jag älskade den. Så jag hoppas att Emilija blir lika glad i denna som jag var i min. Självklart har jag målat den vit, haha, allt ska vara vitt nu. 
Vet inte riktigt vad som har hänt för det här var verkligen inte jag för bara ett år sen, halvår kanske. Jag har ALDRIG varit en person som gillar att pyssla med sånt här och då menar jag verkligen aldrig. Men nu gillar jag det verkligen, men jag håller mig till att måla om än så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar