torsdag 15 oktober 2015

Rosa Bandet-spinning

Oktober är ju en rosa månad till förmån för Rosa Bandet. Nordic Wellness kör kampanjer runt om i hela landet. Jag bidrar med ett extrainsatt spinningpass nästa lördag den 24/10 kl 11:00. Det är öppet för alla som vill och det kostar 20kr att delta. Sen får man ju självklart betala mer om man vill det för allt går oavkortat till Rosa Bandet. Vi har 27 cyklar och det vore så grymt kul om salen skulle bli fullsatt. 
Glömde kolla anmälningslistan idag men några bokningar har iaf trillat in. Så har jag några läsare som vill testa cykla så är det ju ett gyllene tillfälle nu när det även är för en god sak :)

Det har blivit härligt mycket träning den här veckan. I måndags vilade jag (har jag för mig iaf) tisdags tränade jag och Elvis med Hanna. Sen var det B.A.B.Y på kvällen och jag joggade faktiskt lite lätt för första gången på typ ett år. Kändes helt ok :)
Vi har tappat lite i antal på tisdagarna men är ju ändå en stor grupp som kör, men förut var vi ju en JÄTTESTOR grupp som körde :)

Igår körde jag mitt spinningpass 17:30 och idag cyklade jag med Fia och körde sen lite benövningar efteråt. Bland annat utfallsgång för första gången sen i början av graviditeten, haha, det kommer kännas. 

Idag har jag varit supertrött, satt här i soffan och småslumrade med Elvis i knät och Emilija bredvid mig i soffan. Även om jag får sova skapligt så är vissa dagar lite jobbigare än andra. Men jag älskar verkligen att vara hemma med mina små. Mysmorgon i sängen innan vi startar dagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar