tisdag 3 november 2009

If tomorrow never comes

Ångest!
Kan vi skippa morgondagen? Snälla, bara för den här gången.
Jag har gråtit flera gånger idag bara jag tänkt på i morgon. På promenaden, på t-banan, på lunchen.
Inte nog med att jag måste ta farväl av en av de snällaste människorna jag någonsin har känt. Jag måste dessutom se mitt ex med sin nya flickvän.
ÅNGEST...
Jag vet att han gått vidare, jag har vetat om den här tjejen länge. Men likväl vet jag hur ont det kommer göra att se henne vid hans sida imorn.

Drömde att Bella hade ritat en teckning som hon ville att Curre skulle ha med sig till himlen. Jag messade syrran och berättade det. Fick ett sms som svar någon timme senare, "Bella ritar en teckning nu."
Då kom tårarna igen.

Fan vad jag hatar det definitiva med döden. Lilla Bella undrar ju varför hon aldrig kommer få träffa Curre igen. "vadå, ska han aldrig fira jul med oss igen?".
Det gör så jävla ont.

Jävla skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar