fredag 20 november 2009

Jag skolkar idag

Japp, idag gör jag det för första gången sen skoltiden. Jag skolkar.
Var inbokad på en utbildning som håller på hela hösten. Jag har varit där en gång och det var så tråkigt att jag typ dog. Det fakta hon kom med var bara repetition för mig eftersom jag läst väldigt mycket ledarskap. Kursledaren är värsta sömnpillret, saknar karisma helt och hållet. Andra gången missade jag för att det var begravning då. Idag skulle varit tredje gången, men jag låg kvar i sängen istället. Nästa gång kommer jag också missa för då är jag i Thailand.

Sov till nu, sköööönt!

Ska knata upp nu, käka 2 ägg och sen ska jag in till gymmet. Tänkte hinna bädda rent också, så jag får det renbäddat på söndag när jag kommer hem från familjen.
Japp, idag åker jag hem till mamma och pappa. Ska ÄNTLIGEN få träffa mina katter igen. Jag tror jag kommer gråta faktsikt. Saknar ju dem som fan...

Så där ja, ett litet nyvaket inlägg det här.

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar