tisdag 27 juli 2010

Nu är det över

Fy i helvette vad underbart jävla skönt det känns nu. Men fy i helvette vad ont jag har haft idag.
Tvingade i mig ett ägg till frukost eftersom jag inte trodde jag skulle få äta nåt mer sen på sjukhuset. Åkte som vanligt tillsammans med Damir, pussades hejdå och sen åkte jag vidare till sjukhuset. Kramperna i magen var helt sjuka. Det vattnades i munnen hela tiden och när jag väl kom fram till sjukhuset så letade jag efter toaletterna men hittade dem inte.
Skyndade mig till gynmottagningen för att när jag väl hittade fram upptäcka att det var kö utanför och att de inte ens öppnat.
Panik!!!
Men precis när jag kom fram så öppnade dem och jag kunde springa in på toan. Betalade och bad om en spygrej för att kunna ta mig riskfritt till avdelningen jag skulle spendera dagen på.

Fick min sal och de bad mig vänta ca 30 min tills läkaren skulle komma. Jag fick ingen smärtlindring innan jag hade träffat läkaren.
La mig en stund men illamåendet tog över så fick springa upp på toa igen.
Så ont i magen har jag nog aldrig haft förut. Det gav en försmak på vad som komma skall när man skall till och föda barn. Hua!

Jag la mig en stund till men det kändes konstigt. Som att jag var kissnödig men ändå inte. Gick på toa och BAM... Horror movie ala grande. Tänker inte beskriva det, men jag satt iaf fast på toa i över en halvtimme och blödde.
En sköterska knackade på dörren till mitt rum. Jag ropade att jag satt inne på toa. Hon kom in med lite värktabletter och fy vad liten och ynklig jag kände mig. Satt där naken förutom ett linne, gråten i halsen av obehag.

Sen sulle jag träffa läkaren. Iklädd nätbyxor, dubbla blöjor, linne och en sjukhusfilt så knatade jag genom korridoren till undersökningsrummet. Funderade på hur det skulle gå att lägga sig i den där stolen när jag blödde som jag gjorde. Hon sa att hon var van och att det går att torka. Så jag tog av mig och la mig.
"OJ" var hennes reaktion.
Men allt såg bra ut, men det fanns grejer kvar som skulle ut så hon tyckte jag skulle genomgå den behandlingen som var planerad.
Så tillbaka till rummet och toaletten. Helt sjukt hur mycket som kan komma ut.
Sen kom sköterskan tillbaka med en citadonsupp och fyra småpiller.
En supp i munner 2 och 4 piller i nummer 1 senare så skulle jag ligga i minst en timme innan jag fick resa mig igen.

............

Nu är jag hemma. Tror det som ska komma ut har kommit ut. Det är olika hur länge man blöder nu efteråt, men med min tur så lär jag väl blöda ända till nästa mens eller nåt.
Inget bad och ingen tampong på 2 veckor.
Men jag är hemma och jag mår hur bra som helst. Dock fortfarande med blöja och nätbyxa.
Sexy as hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar