onsdag 28 juli 2010

Så himla less

Är så fruktansvärt nere och less på det här. Bara gråter och känner mig usel. Känner mig fet och oattraktiv. Ofräsch på grund av min ständiga binda jag måste ha på mig. Jag känner mig fan aldrig ren. Eller jo, när jag klev ut från duschen igår. I typ 2 sek, sen kände jag hur det började rinna igen. Bad Damir gå ut och satte mig på toan och bröt ihop än en gång.
Känner mig ful och att jag har sunkiga kläder. Inget sitter bra längre. Allt ser bara grått ut på mig. Håret vill inte bli längre, inte ens en färgning här om dagen hjälpte. Håret känns blä.
För någon vecka sen lyste det om mig. Huden kändes levande, nu är den bara glåmig.

När vi gått och lagt oss igår så började magen värka precis som på morgonen, blev orolig att det skulle komma massa blod igen så gick och hämtade en handduk att ligga på för att inte bloda ner allt om det nu skulle komma. Bara den grejen fick mig att bryta ihop igen.
Jag pallar fan inte alltså.

Imorse vaknade jag och hade fortfarande ont. Ville bara ligga kvar och dra täcket över huvudet. Men eftersom min kollega skulle bli själv då, så har jag inte samvete till att ligga hemma. Jävla idiotsemesterplanering av mina kollegor inför denna sommar.
Eftersom jag måste ha binda så måste jag ha vanliga trosor och sånna har jag inte gott om. Damir sa åt mig att ta hans boxer istället. Lånade ett par och ställde mig framför spegeln och bröt ihop igen.

På vägen till jobbet kändes det som jag blödde en del. Så direkt till toan när jag kom fram och mycket riktigt. Har redan blodfläckar på boxerna.
Alltså det här knäcker mig. Känner mig löjlig att jag beter mig som en jävla snorunge. Men jag känner mig bara så fruktansvärt nere. Sen kommer tankarna att vad ska då inte han tycka? Kommer han lessna? Tycka att jag borde skärpa till mig? Att jag överreagerar? Tröttnar han på mina tårar? Mitt ständiga bergodalbanehumör?

Vill åka hem till mamma, lägga mig med huvudet i hennes knä och bara få gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar