måndag 13 september 2010

Måndag

Trist som fan att helgen är slut, men måndagar är på nåt sätt väldigt sköna ändå. Man kommer liksom i rutin igen. Känns inte ens svårt att sköta träning och kost i veckorna.
Men idag var jag fruktansvärt trött på jobbet och självklart var det första dagen för min nya kollega som ska gå dubbelt med mig hela veckan. Haha, stackarn. Jag vet inte om jag gjorde mig förstådd alls idag. Lär väl märkas imorn om inte annat. Om hon är nollställd imorn så tar jag på mig skulden för det.

Efter jobbet så drog vi till gymmet direkt. Jag hade tänkt köra spinning idag, men Damir ville köra bröst och det är alltid bra att vara två när det är boobies på schemat. Så konditionspassen får vänta till imorn och på onsdag denna vecka.
Det gick riktigt bra på gymmet. Töttarna blir fasen bara större och större! En liten överdrift kanske, men starkare blir dem iaf. Har ökat från 6 kilos hantlar till att nu köra med 10 kilos. Känns skitkul och man blir peppad direkt. Efter tuttarna så var det biceps, körde bara två övningar för att hinna köra lite cardio innan det var dags att åka hem.
Galet mycket folk på gymmet idag, sånt gillar vi inte. Lång väntad och så får man ofta lägga om sitt pass utifrån vilka maskiner som är lediga.

Tvättat, lagat mat och kollat på biggest looser Sverige.
En väldigt trevlig måndag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar