onsdag 29 september 2010

No pain no gain

My assness vad jag har ont i asset.

Gårdagens benpass känns idag kan jag lova och ändå körde vi inte utfall. Vi båda hatar utfall, fast det är den bästa övningen så är den så totalt genomjobbig att man gärna skippar den. Lite synd är ju att vi hatar samma övningar. Men det blev ett bra pass ändå med liggande baksida, benspark, stående benpress, liggande benpress med ett ben (därav min onda rumpa idag) och till sist körde vi vader.

Idag var det min favorit axlar. Vi testade på en lite ny turordning på övningarna och OJ vilken skillnad. Trodde inte jag skulle kunna lyfta armarna för att låsa upp hänglåset på skåpet efter träningen. På crossmaskinen efter träningen så orkade jag inte köra med armarna så det fick bli ben bara idag.

Imorn blir det ofrivillig vilodag för att jag måste köpa present till mamma och sen ett vaxduksblock till min jugoslaviska språkkurs innan kursen.
Men på fredag är det boobies och lite förbränning innan det skall intas alkoholhaltiga drycker på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar