fredag 1 oktober 2010

Varför?

Varför slutar jag inte blöda för???
Jag fattar inte. Läkarna säger nya saker hela tiden. Allt låter väldigt rimligt, så jag lyssnar och avvaktar. Senaste budet var att det är min mens som har kommit igång och jag skulle ge det några dagar så skulle jag se att det slutar snart.
Det avtog, nästan slutade helt efter 5 dagar. Nu har det gått ytterligare två dagar och nu blöder jag mer igen. Vad fan liksom!
Jag hinner lagom bli glad och tänka att det äntligen är över. Nu blöder det inte mycket längre. Snart snart snart.... Sen blir det så här och jag blir bara så ledsen. Varför kan det inte bara sluta för?
Så från att kunna sova naken igen och bara ha ett litet trosskydd till att återigen ha en tjock binda på mig. Från att känna mig fri till att ha skämstrosor på mig och bara känna mig oattraktiv.

Nej usch vad jag är less på det här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar