torsdag 7 oktober 2010

Personlig tränare

På det nya gymmet ingår det en PT och personlig kostrådgivare. Jag träffade honom lite snabbt idag och berättade att jag vill ha hjälp med kost, träning och målsättning. Han gav ett skitbra första intryck enligt både mig och Damir. Han verkar liksom peppad att hjälpa till. Men nu till en början ska jag skriva ner allt jag äter. Precis allt och vilka tider jag stoppar i mig det. Så ska vi ta ett möte på lördag och han tittar igenom det och sen antar jag vi sätter igång.
Jag är väldigt peppad inför det här nu. Det är dags att det händer nåt igen. Jag ligger på runt 85 kg så det har inte hänt nåt på ett bra tag nu. Men det är bara köra på och sluta äta så jävligt så ska det ordna upp sig det också.

Idag har jag varit hemma från jobbet så jag passade på att köra ett konditionspass mitt på dagen för att hinna köra ben med Damir.
Min träning idag såg ut som följer:

Pass 1:
20 minuter intervaller på crosstrainern
15 min löpningsintervaller på bandet
2 minuter uppvärmning på nivå 6
2 minuter på 10
1 minut på 6
2 minuter på 10
1 minut på 6
2 minuter på 10
1 minut på 6
2 minuter på 9
1 minut på 6
1 minut på 10

15 minuter på cykeln

Pass 2:
4 set sittande baksida lår
2 set insida lår
4 set benspark
4 set benböj i Smithen
3 set polska utfall
3 set stående vader
1 set sittande vader

Efter den här träningsdagen är jag helt slut i kroppen. Plus träningvärk i boobisarna efter igår.
Älskar känslan av hård träning!

Ikväll var jag bjuden på middag hos mitt hjärta. Härligt att bara träffas 4 tjejer och snacka en massa goja. Vad skulle man göra utan sina vänner? De är verkligen guld värda.

Nu ska jag skriva ner i mitt lilla block vad jag stoppat i mig sen klockan 17 idag, sen blir det nanna kudden.

Laku noc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar