söndag 3 oktober 2010

SM

I helgen har det varit bodubuilding och fitness SM i Västerås och vi var där och kikade lite i lördags. Jag blev peppad... Peppad som fan att komma igång igen. Kan dem så kan fan jag!
Så idag när vi kom hem till Stockholm igen så satte jag på mig löparskorna och gav mig ut. Jag trodde väl inte jag skulle orka springa så långt, men tanken var iaf att försöka springa så mycket som möjligt sen varva det med att gå. Men jag orkade springa hela rundan utan att stanna nån gång. Det kändes väldigt bra i kroppen också och flåset var helt ok det också. Mot slutet av rundan började jag känna av i ryggen, men jag tror det är för att jag inte är van att springa. Borde avta efter några rundor.

Ikväll har vi lagat 2 olika rätters storkok. Så nu har vi mat för hela veckan, det känns helt jävla underbart! Vi gjorde en nyttig lasagne och en kycklinggryta med kokosmjölk och rödcurry. Kan lägga upp recepten här i veckan om någon kanske blir sugen. Det blev verkligen jättegott och känns super att det är nyttigt också.

Nu har vi deckat i soffan. Men ska nog försöka pallra mig in till sovrummet så jag blir lite mindre monster på jobbet imorn.

Hoppas ni mår bra mina vänner. Jag har haft en superhärlig helg och mår väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar