söndag 10 oktober 2010

Nu kör vi

Nu är det äntligen satt. Nästa mål och en hel del delmål på vägen dit.
Jag hade en träff med min nya PT i helgen och vi satte tillsammans upp delmålen på väg till 75 kg som jag ska väga till nästa sommar, närmare bestämt den 20 juni 2011.

Den 20 juni 2011 ska jag väga 75 kg.
Delmålen ser ut som följer:
5 november (några dagar innan vår resa) 84,4 kg
30 november 84 kg
30 jan 82 kg
28 mars 79.5 kg
29 april 77 kg
20 juni - 75 kg

Jag tycker helt ärligt själv att planen är "snäll". Men det är han som är proffset och skulle jag nå målet tidigare så vore det ju underbart.

Så nu är det full fokus igen. Inget dravel, inga ursäkter utan bara KÖR BARA KÖR!!!

Jag ska skriva ner exakt vad jag äter och vad jag tränar dagligen. Jag kommer att skriva ner det här också. Dels av samma anledning som förut, det sätter en liten extra press på mig att ni kan läsa. Men också för att kanske inspirera någon av er läsare att komma igång ni också. En del av er har följt min resa från start. Ni har peppat och pushat mig när jag varit låg. Jag hoppas ni fortfarande finns med mig.

Kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar