lördag 11 april 2015

Lördagsmys med mitt hjärta ♥

Lördag morgon 07:10 tyckte Emilija att vi sovit klart. Efter lite tv och frukost så drog vi ut till Gillberga. Älskar verkligen landet, att vara ute i friska luften. Lovely!
Mamma och pappa var inte hemma så vi fick klara oss själva, vi gick bara in för att gå på toa annars höll vi oss utomhus och lekte.




Vid lunch hade jag och Damir träningsdate så då begav vi oss in till stan igen för att svida om till gymkläder. Nordic Wellness har ju barnpassning och på lördagar passar vi på att utnyttja den servicen. Emilija tycker det är skitkul att vara i lekrummet och jag och Damir kan köra ett pass tillsammans. Tänk den tiden när vi körde alla pass tillsammans, det var tider det :)
Vi körde armar och det gick bättre än förväntat. Tycker ju armar är så himla tråkigt att träna men med sällskap så blir allt lite lättare. 
Man får en hel del blickar på gymmet nu. Den där djävulen på axeln säger att folk tittar mycket för de tycker jag är tjock, blek och fet. 
Ängeln på andra axeln säger att det är för att folk är imponerade att man tränar på trots en stor gravidmage. 

Idag väljer jag att ignorera djävulen och känner mig istället lite stolt över mig själv. Jag hade ju kunnat valt att bara vara hemma istället :)

2 kommentarer:

  1. Åh de tittar ju VERKLIGEN för att du är så grym <3 Kram Karin

    SvaraRadera