torsdag 9 april 2015

Sexy ;)

Vill varna känsliga läsare innan ni läser vidare......




Mina stödstrumpor, eller rättare sagt kompressionsstrumpor, hade hasat ner lite under dagen. Vilken vacker syn va??!! Ungefär lika blek som ett glas mjölk utspätt med vatten och vätskefylld så det står härliga till. Japp då får ni mina ben så här på kvällskvisten. 

Ljuvliga gravidliv! 

Det där med att hållas vaken om nätterna redan nu verkar vara bebisens sätt att förbereda mig. För det är ett jäkla håll igång där inne om nätterna. 
Försökte beskriva hur det känns och i början, de där första rörelserna man känner liknar mest ett fladder i magen. 
Nu när bebis växt till sig lite och väger över kilot så beskriver jag känslan mer som att man har en enkiloshantel som snurrar och rullar runt i magen. Det känns liksom rätt rejält. 

Men det är trots det väldigt mysigt med rörelser i magen. Dagtid och kvällstid men nattetid är det inte mysigt nånstans faktiskt. 

Det är redan torsdag och bara en dag kvar att jobba. Time flies! 
Inom kort börjar vi flytta och jag längtar sjukt mycket tills vi får komma igång. Tapeterna är på plats så nu är det finliret kvar bara. Och ett badkar förstås :)

Ha en underbar fredag mina vänner ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar