tisdag 29 december 2009

Soon very soon

Känner mig stressad... Jag har massor på jobbet men jag bara lallar runt. Känns det som iaf.
En dag kvar och jag vet inte om det räcker till, men vet inte vad jag ska ta tag i, samtidigt som jag känner att jag inte borde ta tag i nåt eftersom det är sista dan imorn. Kommer på flera saker jag borde ha gjort idag, men som jag glömde. Vad fan gjorde jag idag egentligen? Fuck!

Snart drar jag... Bara 4 dagar kvar hemma och egentligen inte ens det eftersom jag drar till landet imorn för att fira nyår. Så alltså har jag bara fredag kväll och lördag kvar hemma innan avfärd. Känns som jag ska hinna med så jävla mycket, men pallar inte ens sätta mig ner och tänka igenom vad jag behöver göra innan jag drar. Jag är borta i 6 veckor, nånting borde jag ju ha att fixa innan.
Baaah!

Känner mig bara snurrig. Kom på mig själv att sitta med luren vid örat idag, signalerna ljöd i luren och jag kunde inte komma på vem det var jag ringde. Fick börja med att fråga vem jag hade ringt. Känns sådär om jag ska vara ärlig.

Ställde mig i profil framför spegeln och kände mig tjock igen. Kändes som magen putade, rumpan likaså. Ångest att jag inte skött mig de senaste veckorna. Rädd att jag fuckar upp de senaste månadernas slit.

Det enda jag vill göra är att dra täcket över huvet och vakna upp på söndag och allt är klart. Bli hämtad utanför porten och skjussad till flyget utan att behöva tänka nåt.
Det är tilt i mitt huvud.

Men va fan!
Det ordnar sig nog... I hope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar