onsdag 16 december 2009

Tillbaka

Borta en och en halv dag från jobbet och nu är det KAOS. Fy fan vad skönt det ska bli att lämna skiten. Har hemskt dåligt samvete för min underbara kollega som blir kvar här när jag försvinner.
Men huvudsaken är att JAG försvinner. Bort bort bort!

Vi har en ledning på företaget som tänker vinst. Men som helt och hållet saknar uppfattning vilka risker det innebär att växa fort.
Men men, jag är bara en vanlig anställd. Så jag gör inte mer än jag får betalt för, huvudvärken får hamna hos någon annan.

Febern är borta och jag känner mig på bättre humör. Köket börjar likna nåt där hemma och det är bara 18 dagar kvar tills jag åker.
Imorn ska jag träna för första gången på en vecka, tänkte väga mig också. Jag måste helt enkelt. Nervös som fan, hjärnspökena ställer till det som fan för mig när det gäller vikten.
Men jag försöker verkligen tänka på alla fina kommentarer jag får. Tror varenda en som jag inte träffat på ett tag har sagt att jag blivit smal. Alla kläder sitter löst. Ja, det borde inte vara så farligt på vågen heller.
Men man vet ju aldrig med den där makapären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar