söndag 6 juni 2010

Lugnagatan lördag


Sällskap i soffan. Hur underbart är det inte att inte behöva sitta ensam?!
Damir är här och det gör mig nada, niente, nothing att det är slagsmål på tv. UFC. Jösses säger jag bara.
Det är ju jätteobehagligt när de bara slår på varandra som de gör. Usch, jag sitter och spänner mig hela tiden. Han skrattar åt mig för jag typ pustar och stönar när de får in nån smäll... Haha, jaja. Det som är viktigt är att han är här hos mig iaf.
Snart väntar en dusch tillsammans och en härlig massage är jag lovad.

Idag har vi legat i sängen fram till 12, sen god frukost tillsammans.
Grym axelträning på gymmet. Det är riktigt kul att vi tränar så bra ihop. Peppar varandra och man känner att det verkligen bränner i musklerna. Efter träningen köpte vi massa blommor som vi sedan smyckade balkongen med. Så nu är den äntligen iordninggjord. Det är väl typ första gången på 3 år som jag brytt mig om den.

Känns helt underbar att bara vara nu när han är här. Vi bokar inte in nånting utan tar bara varje timme som den kommer.
Om tre veckor drar vi till Jugge och efter det är det sambolivet som gäller.

Noone is happier than me right now :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar