torsdag 3 juni 2010

Vad hände?


Ni kanske undrar var mina inlägg om kost och träning har tagit vägen? Ni vet...de där tråkiga inläggen men ack så nödvändiga för min egen del.

Ska jag vara helt ärlig så undrar jag fan samma sak. Vad hände med mitt fokus? Var fan tog disciplinen vägen? Vad fan håller jag på med????

Jag tränar på som förut, inte lika många morgonprommisar i veckan, men besöker gymmet med samma frekvens fortfarande.
Kör mer styrka än kondition nu, gymmar och sen en promenad.
Kosten håller jag sådär. Frukostet består fortfarande av gröt, bär och ägg. Lunchen av en sallad med antingen kyckling eller tonfisk. Mellanmålen intages som tidigare. Middagen är mest kyckling den också. Keso går åt som smör i solsken.
Men....
De där "unna mig själv-dagarna" har ökat. De kommer med en tätare frekvens nu än vad de gjorde förut.

Jag har tappat fokus och jag märker skillnad direkt. FUCK!
Jag vet att jag borde ställa mig på vågen igen. Ta tjuren vid hornen och börja om. Skaffa mig ett mål och FOKUS.
Jag tänker ofta att "jag borde", men det liksom stannar där.
Jag vet att jag borde köra mer förbränning än vad jag gör. Jag vet att jag borde gå och lägga mig tidigare så jag orkar upp på morgonen för en prommis. Jag vet att jag borde skippa det där glaset med vin. Jag vet att jag borde......

Fan, hjälp mig nu. Jag behöver pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar