onsdag 16 november 2011

Har jag uppnått mina mål?


Det var dryga 30 dagar sen.

Första målet var att ha fått lite struktur på min vardag. Och sen satte jag upp ett träningsmål också att jag kommit igång med regelbundna promenader och 6 måltider om dagen.

Struktur i vardagen vette fan om man kan säga att jag har än. Jag försöker planera men det är väldigt svårt att hålla det jag planerat. Ska det inte ätas så ska det poopas eller vaggas till sömn. Men ok, lite cred får jag nog ge mig iaf. Jag hinner med åtminstone två mål mat om dagen och får tillräckligt med sömn på nätterna. Det tackar vi för.

Dagliga promenader kommer jag ut på, så det målet är uppnått. Tjohoo!!!
Mellan 4 och 5 kilometer traskar jag. Tempot går väl inte riktigt att jämföra med förut, men jag knatar på i en bra takt och jag blir både flåsig och svettig. Så det är jag nöjd med *klappar mig själv på axeln lite*.

6 måltider om dagen kan jag drömma om som det ser ut nu. Om jag inte räknar frukten och eventuella kakor som slinker ner.

Så 1 av 3 mål uppfyllda, det får bli godkänt iaf. Kanske kan jag uppnå målen om ytterligare 30 dagar? Lagom till jul och mellandagarna. Den som lever får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar