tisdag 1 november 2011

Vi lever....

Men det är svårt att få tid till egentligen nånting just nu känns det som. Så fort man tänker tanken att man ska göra nåt så kallar lillfisen på sin matmaskin. Dvs mig.
Jag ska börja skriva ner hela förlossningsberättelsen, får skriva den i omgångar. Men jag vill iaf ha den nerskriven så snart som möjligt innan jag glömmer.

Ville bara kika in och uppdatera lite smått.
Nu sitter vi hemma i soffan med en vaken dotter. Damir har henne i sitt knä, leker tåg tycker jag det låter som.
Jag känner mig skittrött men är rätt säker på att hon kommer vara vaken minst en timme till innan hon tycker det är dags att sova.

Vi har hennes vagga precis bredvid min säng, men för bästa sömn nu i början så får hon sova i vår säng. Hon somnar så bra bredvid mig och på så vis får jag sova lite mer.

Nu kallar hon igen på sin matmaskin. Så här ser min vardag ut just nu. Flasha boobisarna konstant. Haha, men vad jag man inte för sin lilla skatt? Hon är underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar