tisdag 27 december 2011

Julen är över

Tänk all hysteri inför denna helg och så är den över på ett tjillevipp. Nu sitter jag här och jäser med lite småångest över att jag till och med tryckt i mig dem äckliga bitarna i Paradisasken. Höstnougat smakar ju fan kaffe. Jag hatar kaffe! Men jag har trots detta precis proppat i mig min andra Höstnougat. Bra där!

I lillrummet sover skruttan gott i sin lilla vagga och i sovrummet slaggar Damir. Och här sitter jag.

Julen har varit alldeles jättebra med inslag av lite allt möjligt och jag fick väldigt bra julklappar.
Vinprovning, väggklocka, borrmaskin, hallspegel, fönsterlampa, duschcreme, body butter och pengar.

Very good, very good.

Så nu är det bara några dagar kvar på detta år. 2012 here we come!!
Man kanske skulle bryta trenden och avge ett litet nyårslöfte? Hmm, tåls att tänka lite på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar