onsdag 14 december 2011

Vägen tillbaka

Idag gjorde jag och skruttan premiär på gymmet. Hon fick haka på i liggdelen till vagnen. Hon var klarvaken när vi gick dit, vilket inte direkt var vad jag planerat. Men men, det går inte att planera med bebisar. Hon skötte sig ändå väldigt bra. Det var verkligen kanon att vara på gymmet så tidigt, jag var ensam i ett rum. Perfekt! Då gjorde det inget att hon väsnades lite emellanåt.

4 set biceps och 4 set triceps körde jag. Kändes kanon. Äntligen!

Ikväll tog mamma och pappa lillskruttan i dryga timmen så kunde jag och Damir ta ett pass tillsammans. Så idag har jag kört dubbla pass. Vi körde ben nu på kvällen. Lär ju inte kunna gå imorn. Körde väldigt lätt men ben är ju alltid lika med träningsvärk när man inte kört på ett tag. Så vi får väl se om jag rör mig som ett kylskåp imorn.

Ska väga mig imorn. Ser inte fram emot det, men ska tvinga upp mig ändå. Det är ju för min egen skull, fast jag kan ju erkänna att jag känner lite press när siffrorna ska skrivas upp här.

Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar