måndag 3 maj 2010

Ensam

Nu har han åkt hem. Fy f-n vad tomt det känns här hemma.
Det känns frustrerande. Jag är vuxen och vet vad jag vill och måste vänta på det. Är ju van att ta för mig av det jag vill när jag vill det. Nu ska jag plötsligt behöva vänta på det.
Det känns förjävligt!
Ok, jag hade tanken innan han åkte att det kanske skulle va bra att va ifrån varandra för att verkligen känna efter.

Nu har jag känt efter...
Jag vet vad jag vill och det är att ha honom här hos mig.
Jag trodde det skulle bli svårt att tycka om någon så ofantligt mycket igen efter mitt ex. Men när väl rätt person dök upp så var det ju inte ett dugg svårt.
Han har tagit mitt hjärta helt och hållet och det känns bara så rätt.

Ska strax krypa ner ensam i sängen. Ensam för första gången sen 28 mars. Kommer sakna att somna på hans axel.
Liten ensam och ynklig känner jag mig.

Det plingade precis i luren.
Du är fucking bäst babe, det bästa som finns. Du gör mig galet glad!
Vad säger man?
Jag har fan hittat han med stort H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar