tisdag 25 maj 2010

Ibland är man bara nere

Jag har absolut ingen anledning att känna mig som jag gör ikväll. Skäms nästan. Men likväl är deppet ett faktum. Har legat på sängen och stirrat i taket i nån halvtimme. Vill gråta men det kommer inga tårar. Jag vet inte varför men jag är låg.
Känns som sagt nästan oförskämt av mig för jag har så mycket kul att se fram emot. Kommande veckor händer följande:

Fotosession med en Ella på onsdag.
Göteborg med Tezzan torsdag till lördag.
Ev. utgång med den Ella på lördag.
Bio med girlsen nästa onsdag.
Middag med exsvärmor nästa torsdag.
Damir kommer hit nästa helg.
Afterwork-mingel och stand-up om två veckor.
Tjejklubben om tre helger.
Hem till familjen och fira födelsedagar om fyra helger.
10 dagar semester med Damir och hans familj i Jugge om fem veckor.
Bli sambo med världens underbaraste om sju veckor.

What the fuck liksom! Get real och uppskatta det man har.

Nej nu får det bli en cigg och en film i sängen. (Ciggen tar jag på ballen dårå). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar