onsdag 8 juni 2011

Bebisstatus vecka 21



Idag kickade lillfisan till Damirs hand. Det var första gången han kände henne. Haha, han blev som ett uppspelt barn. Så underbart härlig känsla.
Hon kickar som tusan där inne nu, men det är ju inte speciellt hårda kickar. Men man känner att hon rör sig och håller på. Svårt att beskriva känslan, men det liksom "duttar" till där inne.

Enligt faktasidorna växer huvudet rätt mycket nu. Hon är över 20 cm och väger snart ett halvt kilo.
Tarmar och sånt utvecklas och hon har börjat poopa där inne.
Om det nu ska bli en krulltott som mig så har håret börjat krulla sig. Jag tror starkt på svart lockigt hår.

Själv mår jag fortfarande som en prinsessa. Lite tröttare när jag kommer hem från jobbet. Och när jag har jobbat kväll så blir jag väldigt trött i kroppen de sista timmarna. Men annars som en prinsessa iaf.

Hoppas ni står ut med mina bebisinlägg.
Haha, det får ni lov att göra för det är jag som bestämmer vad som skrivs.
Men jag ser er iaf och jag är glad att ni återkommer.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar