onsdag 27 juli 2011

Lite bilder från livet med mage



Det här är min utsikt den mesta av tiden. Eftersom det är varmt har jag nästan aldrig nåt på mig när jag är hemma. En riktig läckerbit är jag när jag sitter i soffan men världens ölkagge och alldeles för stora tuttar. Men jag gillar ändå den här utsikten, för nu har jag börjat se hennes sparkar och rörelser på utsidan av magen. Så man ser hur det rör sig. Ska lägga upp en liten filmsnutt på det nån dag här tänkte jag.




Pannkaksgräddning. Jag älskar pannkakor och om jag får jordgubbssylt och vaniljglass till så är jag i himmelriket. Bestämde date med en av mina bästa vänner, pannkaksrace stod på schemat. Vet inte hur många jag åt och vet inte hur många till jag kunde ha ätit om inte smeten tagit slut. Men enligt receptet var det för 4 pers och vi var två. Pluss hennes lilla son som åt två små.
Det sjuka är att jag blir sugen på pankisar igen nu när jag ser bilden.



Älskar sånt här. Verkligen älskar när Damir myser med magen. Hon lever ju om extra mycket på kvällarna, så då är det perfekt mystid. Hon har börjar reagerat på hans röst och beröring nu, det är verkligen en jättehäftig känsla.



Det här är en bild där jag ville få med mina linea negra. En pigmentrand som sträcker sig från naveln ner till blygdbenet. Men man ser den inte alls på den här bilden ju. Annars så syns den iaf rätt tydligt. En mörk rand helt enkelt.


Kanonont i ryggslutet och Ischias. Hårt underlag och högläge med benen hjälpte för stunden iaf. Det kommer och går och är som tur är inte konstant. Men fy fan när det sätter igång. Det är då farmor Anka kommer fram. Man svankar och försöker stötta med en hand.
Hoppas det kommer fortsätta så här lindrigt iaf. Vet ju många som mår skitdåligt den här tiden. Jag är verkligen glad att jag är så pass pigg som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar