torsdag 6 oktober 2011

Bebisstatus vecka 38



Ytterligare en vecka har gått. Ingen skillnad förutom att jag börjar lessna på att ha kroppsformen "rund". Jag sover lite sämre, måste vända mig hela tiden. När jag ligger jag på höger sida så somnar min högra hand. Sjukt obehagligt. Ligger jag på rygg så blir allt bara tungt.
TV-tittandet är inte så himla nice heller längre. Jag kan mest beskriva känslan som när man är så där äckligt äckligt proppmätt och hur man än ligger eller sitter så är man fortfarande äckligt mätt.

Lillfisen kan ju komma när som nu. Det är 16 dagar kvar till beräknad förlossning, det är dryga 2 veckor. Dvs INGENTING!!

Jag håller på att packa väskan som ska med till förlossningen. Jag hatar att packa, verkligen hatar. Och det är är 100 resor värre. Jag packar ner och sen packar jag om.
Vet inte hur mycket jag ska packa ner. Sköna kläder?? Dem använder jag ju nu, så dem kan jag ju inte packa ner än.

Hon verkar må bra där inne iaf. Det rör sig inte lika mycket, men lite varje dag iaf.

Vill att hon ska komma nu. Nu nu nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar