måndag 10 oktober 2011

Svullo

Känner mig som ett riktigt svullo. Är så less på att inte kunna röra mig och det känns som det enda jag gör istället är att äta. Äta äta äta. Usch! Den här kombon är fan hemsk, just inaktiviteten och ätandet.

Imorn ska vi vända trenden, från och med imorn blir det ingen hämtmat förutom kanske lördag. Inge godis eller bullar, endast på helgen. Vi behöver ett beslut båda två. Så det blir en liten smygstart för det som komma skall.

Ni känner mig (eller iaf det jag delar med mig av) det här med brist på träning tär på mig. Och jag längtar otroligt mycket efter att bara få röra på mig igen. Jag gissar på att det blir ca 20 kg tillbaka till där jag var innan Thailand. Ni som hängt här ett tag vet hur målinriktad jag var för det målet, allt finns under kategorin träning/diet. Det kommer snart upp en ny kategori som ska heta "Vägen tillbaka". Mer målinriktad än någonsin förut. Och ja, jag vet att det kommer bli tufft med en bebis, det väntar en situation jag aldrig befunnit mig i tidigare. Men jag vet att jag kommer klara av att kombinera det. Allt handlar om prioritering.
1. Lillfisen
2. Lillfisen
3. Vägen tillbaka

Kommer förmodligen inte hinna träna så mycket som jag skulle vilja, så det blir mer fokus på kosten denna gång. Så länge jag ligger på minus i intaget så vet jag att jag kommer lyckas.


Jag är peppad. Haha, redan. Can you tell?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar