torsdag 20 oktober 2011

Bebisstatus vecka 40



Den här trodde jag faktiskt inte att jag skulle behöva uppdatera nåt mer. Eller jag hoppades på det iaf. Men nu är det onsdag igen och som ni ser så är bebben fortfarande i magen och ingen annanstans. Fast det känns dock som hon ska tränga ut genom naveln när som helst. Fy fan vad det spänner och drar precis till vänster om naveln. Känns ju lite småjobbigt att man har ont nu och det är inte ens sammandragningar eller värkar som gör ont utan bara att det är trångt där inne.

Kisseriet är värre än någonsin. Det känns som jag skulle kunna springa på toa varje kvart. Det är galet vad det trycker på. Fingrarna är lite svullna och gör ont på mornarna. Såg ikväll att fotknölarna är lite osynliga dem också. Så det börjar väl fyllas på med vätska i kroppen nu.

Snälla låt henne komma ut nu!

Jag känner mig lite nervig inför en igångsättning, så jag hoppas verkligen hon sköter det här själv utan hjälp. Det är ju trots allt några dagar kvar tills hon är beräknad. Men snälla håll tummarna att jag inte behöver uppdatera bebisstatus nästa onsdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar