lördag 15 oktober 2011

Jahapp, och nu då?



Jajamen, här ligger jag utan energi att gå upp. Men inte ett uns trötthet för att somna om. Har plöjt igenom hela Facebook, alla favoriter i safari, mailen och aftonbladet. Inte ens mina wordfued-vänner är vakna. Suck!

Kan hon inte bara vilja komma ut nu? Jag är redo. Ligger och känner efter om nåt känns annorlunda i kroppen. Men nej. Lite ont i ljumskarna bara.

Fredag idag. Ska ner på stan och köpa present till mamma. Posta en liten överraskning till en vän ska jag också göra. Sen ska jag möta upp en gammal klasskompis, som ska ha barn 3 dagar efter mig, för en lunch. Mycket trevligt!
Damir slutar tidigt på fredagar, så efter lunchen vill jag bara hem för kvalitetsmys med honom.
Älskar att umgås med honom. Moje srce!

Jaha, nähä. Lite frukost kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar