tisdag 7 augusti 2012

Karaktär = 0

Umeå, fucking jävla Umeå. Jag har inte karaktär nog för att spendera så mycket tid där. Min svärmamma göder mig som en liten kulting. Och när inte hon göder mig så är jag så rastlös att jag äter godis i ren tristess. Ok, äter väl lite för att det är väldigt gott också.
Jag har tryckt i mig så mycket socker att jag förätit mig till och med. Jag är inte ens sugen längre. Så jävla äcklad av bara tanken på godis. Hmm, normalt??!!
Jag vägrar ställa mig på vågen när jag känner så här. Jag har redan tagit tag i saken och kör på med massa förbränning och bättre mat.
Idag startade vi dagen med en timmes powerwalk, sen drog jag till gymmet och körde 45 minuter på crosstrainern och sen 4 set bickar, 3 set trickar och 2 set axlar. Good work!
Kör på med samma imorn, men bröst istället. Har börjat lite smått att köra med högerhanden igen och det känns kanon. Höger är den handen jag opererat, jag väntar fortfarande på tid för att operera den vänstra också.
Det finns inga genvägar, det är bara bita ihop och göra jobbet.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar