måndag 27 augusti 2012

Nu så, åter på banan

 
Jag valde faktiskt att ställa mig på vågen idag. Jag kände att jag verkligen vill se om jag kommer "rasa" i början eller om jag som tidigare gånger får mera den här ketchup-effekten. Det händer ingenting på ett tag sen trillar kilona av fort som bara den.
Resultatet var ju inte så jävla kul kan jag säga, men det är iaf inte 85. Men nästan... 83,4kg. Utan mens tror jag på 82kg. Så nu vet jag vad jag har att jobba med här fram till juni. Det var faktiskt inte lika tungt som jag trodde det skulla vara att se siffrorna. Nu är det bara köra!
Kommer inte äta på samma sätt som förut, jag känner att jag vill ha frukost denna gång. Jag testar och ser hur det går.
Upplägget blir...
Frukost - havregrynsgröt och 2 ägg
Lunch - "kött" och sallad
Mellanmål - kesella och nötter
Middag - "kött" och sallad
I "kött" ingår fisk, kyckling och räkor. Jag tänkte börja på 130g och se hur det går. Salladen äter jag så mycket jag vill, väger inte den.
Kesellan blir 150g och nötterna ca 30g.
Då kör vi igen då, no return!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar