onsdag 26 augusti 2015

Träffat kollegor ikväll igen

Ikväll var jag utbjuden till min kollega Patriks sommarhus i Sandbankarna utanför stan. Det är lite av en tradition att vi i närmsta arbetsgruppen ses där en gång på sommarhalvåret för lite grill. Ikväll hade vi utökat gruppen med lite kollegor från Kina också :) En jättetrevlig kväll med gott att äta och en kul 5-kamp, som vi tyvärr tappade i sista grenen så vi kom på andra plats. Haha, vad är det med oss svenskar och 5-kamp? Men våra tillresta kollegor verkade ha riktigt kul iaf och ja, vi bananer gillar det ju lika mycket varje gång. 
Pricka enkrona i ett glas på botten av en vattenfylld hink.
Klassikern pricka flaskan

Dagarna här hemma funkar kanon. Elvis är sjukt skön snubbe som softar mest hela dagarna :) 

Förkylningen börjar släppa så jag är mycket piggare nu än igår. Blev dock ingen träning idag, blir lite sur så här i efterhand att jag inte prioriterat in mina övningar. Iofs så finns det ju fortfarande tid. Det får allt bli några plankor innan jag kryper ner. Nästa vecka är det efterkontroll och stämmer allt då så får jag ÄNTLIGEN köra igång med styrketräningen igen. Oj vad jag längtar! Men tills dess är det mina coreövningar som gäller och då är det ju bra om man GÖR dem också. 

Så nu får det bli lite träning innan jag kryper ner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar