fredag 19 februari 2010

Det kan vända snabbt ibland

Vad små små saker kan göra att humöret vänder.
Hade en sjukt seg dag idag. Mådde som en rutten amöba eller nåt. Trött, deppig, sur, allt...
Vändningen började med en msnkonversation med Cc. Vi är så sjukt lika på så många sätt. Satt och garvade rakt ut på jobbet. Det var nog "blattespråket" som gjorde det. Thanks girl!
Sen fortsatte vändningen med en hel del sms från mr jugge. Oavsett många känslor på svaj när det gäller honom så finns det nog ingen som får mig att le som honom. Blir varm i hela kroppen.
Pricken över i´t blev en bio med två av mina underbara vänner. Vi såg Farsan. Skrattade så jag grät vissa scener. Det blev liksom en fortsättning på min och Cc konversation. Många härliga brytningar i det svenska språket.
Och sen nu ikväll, samtal med min jugge igen.

Ja, nu mår jag jävligt bra faktiskt!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar