lördag 20 februari 2010

Landet

Hemma, alltså hemma hemma. Ligger i min skönt bäddsoffa hemma hos mamma och pappa. Har Ronja här bredvid, min älskade katt. Kongo har fått nåt kvällsfnatt så han springer omkring i huset och jamar. Hoppas han också kommer och lägger sig snart. Det är sjukt vad jag saknar mina katter. Har legat och gosat med Ronja ända sen jag kom.
Innan så stannade jag till hos syrran på lite fredagsmuuuus (som lilla prinsessan säger). Kramat henne och pussat massor på lilltott. Han har opererat ögonen nu, så kanske kanske kanske kan han se nåt. Vem vet liksom? Han kanske iaf kan utskilja mörkt från ljust. Jag håller alla tummar jag har att han kommer få lite syn iaf.

Är dyngtrött, tänker på min jugge. Jag är lite sotis på hans klasskompisar. Han skulle på bio ikväll med några stycken. Tjejer bland annat. Tror egentligen inte det är det som är grejen att jag känner mig sotis, utan mer att dem får umgås med honom medans jag befinner mig 60 mil bort. Det känns inte rättvist nånstans :(
Varför i helvette ska man bli intresserad av en kille som bor i fucking Umeå???
Aja, nu blir det lite musik sen ska jag sova så gott som jag bara gör här ute på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar