onsdag 17 februari 2010

Han är bra för mig

Ville verkligen ligga kvar i sängen när larmet ringde 05.10. Det kändes som Nordpolen i min lägenhet. Men det första jag tänkte på var honom. Att han sagt åt mig att messa när jag vaknat så han vet att jag kommit upp. Haha, han gör helt rätt. Finns inte en chans på jorden jag kommer ge honom tillfälle att säga typ "jag trodde du skulle upp och gå imorse" eller "var det inte du som hade satt upp ett nytt mål".

Inte för att det finns en chans på jorden att han skulle säga det om jag nu skulle ligga kvar istället för att gå ut och gå. Men han skulle ju kunna göra det och det går jag inte med på.
Så 05.10 ringde larmet och det var bara att knata upp. På med vinterskruden och sen ut i kylan. Jag mötte inte en enda person och inte en enda bil. Tyst och skönt helt enkelt.

Messade honom självklart och han svarade när han vaknade "Va bra att du kom upp babe, puss =)" Då kände jag mig genast lite stolt över mig själv.

Känns skön att vara igång igen. Här ska tappas kilon, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar