lördag 13 februari 2010

Skit osså

Jävla tjaffs hela tiden. Blir galen. Det som började så bra. Nu är det bara tassande på tå för att inte irritera. Ingen kan väl vara så lättretad?
Säger nåt fel, eller iaf fel i hans öron, så kokar hans juggeblod. Han tänder till på varenda cylinder. Höjer rösten och bara är grinig.

Är det nåt sånt här jag vill ha?
Ska man skita i det redan nu när man märker sånt här?
Håller jag fast bara för att jag inte vill ge upp innan jag försökt? För att det känns som ett jävla misslyckande att ha hoppats på att det nåt bra ska komma ur det här. Att det äntligen skulle funka. Håller jag fast för att inte känna att jag slösat bort min tid på honom?

Näe, sånt här vill jag inte ha. Behöva be om ursäkt i tid och otid.

Helvette vad jag blev på dåligt humör nu.
Not a good sign!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar