söndag 21 februari 2010

Som en stock

Somnade runt 22.30 igår. Det var grymt länge sen, iaf en lördag. Vaknade vid 07 av en skrikande lilltott. Som vanligt går jag instinktivt och tar upp honom. Sen står jag där...
Hmm, vad göra nu då? Är han hungrig, kissig, bara dåligt morgonhumör? Som nyvaken kan jag ju knappast kalla mig själv Einstein.
Men mamma var också vaken och kom med vällingflaskan. Tur för honom mormor finns iaf.

Aja, jag gick och la mig igen och somnade gott. Vaknade nu och inser att om man bortser från den lilla väckningen så har jag sovit 11 timmar. Sjukt skönt.
Nu blir det frukost, sen byter jag ut promenaden mot att skotta snö. Det har kommit galet mycket snö inatt. Sen ska jag in till gymmet i eftermiddag innan jag beger mig hem till Stockholm igen. Är inte ett dugg sugen på att gymma idag, men det är inte vilodag än inte. Hoppas suget kommer när jag får käka lite.

Kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar