måndag 1 augusti 2011

Barnvagn



Titta vilken fin barnvagn jag köpte idag.
Hittade den på Blocket, 1000 kr, hyffsat ny och den ser bra ut.

Eftersom jag inte har nån koll alls på "hur" en bra barnvagn är, så tog jag med mig syrran och en kompis när jag skulle titta på den. Dem två satte igång direkt och klämde och kände, vickade och lyfte. Stod där som ett fån och tittade på. Undrade lite om jag också kommer stå så där när mina vänner ber om hjälp om nåt år.
Syrran sa att jag skulle ta den på studs och kompisen var fortfarande förvånad över det bra priset. Så jag slog till och köpte den direkt. Känns skitkul.

Många tycker ju att allt ska vara nytt när man får barn, men varför egentligen? Den här var jättefin, självklart ska jag tvätta alla tygdelar, den är bara några år gammal och 6000 kr billigare än nypris.
Nu kan vi använda dem tusenlapparna till nåt annat skoj istället.

Sen åkte vi iväg på marknad. Hetta och massa folk, härlig kombo. Not!!
Men vi hittade lite söta saker iaf. Köpte lite babiskläder, en fotoram som fisen ska få ha i sitt rum och sen en present till mamma som fyller rätt snart.


"Shoot for the moon. Even if you miss, you will land among the stars"




Om en månad får vi flytta in i lägenheten, då ska jag börja titta runt på bebissäng och sånt.
Fantastiskt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar