söndag 28 augusti 2011

Jag har världens bästa familj



Jag har nog inte tänkt så mycket på medans jag bodde i sthlm, hur himla bra min familj är. Hur dem alltid finns där utan att man ens ber om det.
Syster hjälper till med inredningen i nya lägenheten. Svåger ordnar jobb åt Ljubavi. Pappa satt och letade lägenhet dagligen när vi fortfarande letade. Nu letar han möbler. När vi var ute efter en barnvagn letade han även efter det.
Mamma är där med sitt aldrig sinande tålamod och omtanke. Hon är familjens stöttepelare.

När jag tog med pappa till nya lägenheten för att visa honom runt, sa han att dem bestämt att köksmöblerna blir vår inflyttningspresent. Gulle dem!¨
Vi hittade (eller rättare sagt pappa hittade) ett jättefint vitt köksbord med 4 stolar på Mio. 4000kr sparade vi in på det. Tack tack världens bästa föräldrar.

Nyss ringde min syster och sa att dem kommer förbi en snabbis. Redan där anade jag att nåt var på g. Med sig hade dem ett stort paket. Då hade dem kikat runt lite på möbler och hittat ett perfekt soffbord till våra nya soffa som vi får om 2 veckor.
Så det blev inflyttningspresenten från dem.

Alltså, det är inte pengavärdet i sig som jag uppskattar mest. Utan bara omtanken de visar hela tiden.
Nu börjar jag förstå varifrån saknaden kom ifrån. Saknaden under 8 år när jag bodde i Sthlm.
Min familj betyder oerhört mycket för mig. Bästa bästa dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar