måndag 25 juni 2012

Dags för operation

Tror inte jag har berättat här att det äntligen börjar bli dags för operation av mina händer. Eller iaf en av dem. På tisdag ska jag infinna mig på sjukhuset i Katrineholm (av alla ställen) klockan 08.00.
Sitter här och smyghoppas på att det blir en riktig snygging till läkare. Hoppas kan man ju alltid. Det gör inte så mycket om det blir en snygg skötare istället, bara nåt snygg och manligt vore trevligt när man ska ligga där en hel dag och det är lite synd om en.
I kallelsen som jag fick så stod det lite om förberedande rutiner och sånt. Jösses säger jag bara!!
Jag ska använda nån speciell bakteriedödande tvål, duscha två gånger på kvällen med hårtvätt. Sen ska jag duscha på morgoen också. Rena kläder och rena sängkläder.
Måste man verkligen vara så petig? Aja, är väl dumt att chansa när man fått direktiv. Men ändå, känns lite väl inför en handoperation.
Men på tisdag är det alltså dags för min högra hand, det ska bli så jävla skönt att slippa den här skiten. Förutsatt att det går bra förstås, men det tror jag väl det kommer göra. Bara jag får min snygga läkare så! Hö hö hö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar