torsdag 14 juni 2012

Han grejade det

Känns väldigt skönt att han rättade till sitt "lilla" misstag. Så på fredag 15.00 så ser vi vad jag lyckats åstadkomma med min diet. Mest nyfiken är jag ju självklart på fettprocenten. Måttband och våg har jag hemma.
Hans mål som han satte upp för mig var 15%. Jag startade på över 23, nästan 24 har jag för mig. Senast var det 18,9%.

Vikten kommer jag inte kunna hålla mig ifrån att kolla här hemma på morgonen och även innan jag åker. Haha, är så jävla förväntansfull. Skrattade lite åt mig själv vid middagsbordet. Det låter ju som om jag aldrig kommer återvända till gymmet, men på måndag är man där igen. Jag kommer ju köra vidare mot mitt nuvarande slutmål, men inte alls med samma intensitet. Ska unna mig ett lite lugnare tempo över sommaren.

Men på fredag klockan 15.00 vill jag se:
1. 75,0 på vågen
2. Några centimeter minus på rumpa, armar, lår och vader.
(Sen sist jag var där alltså)
3. 15% kroppsfett
Idag visade vågen 76,3. Det kan fanimej gå vägen det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar