lördag 9 juni 2012

vägen tillbaka - 19 veckor



Nuvarande vikt: 77,0 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 25 kg
Viktminskning diet: 14 kg

Kvar till slutmål 75kg: 2kg
Som sagt, att dricka mer vatten funkade. Känner mig inte alls lika pluffsig. Bästa formen är ju helt klart på morgonen när man är helt tom. Så jävla slank och fin mage. Sen fylls det på under dagen. Haha!
2 kilo kvar till min PTs mål, 3 kilo kvar till mitt eget mål och EN vecka kvar till mållinjen.

Kanske kanske kanske så kommer jag testa göra en tömning. Vet inte riktigt hur det går till än bara men kommer be om hjälp i sånna fall. Kanske är att fuska, men va fan, 75 är ju 75. Vi får se hur jag gör. Annars så accepterar jag helt enkelt den siffran som blir på fredag. Men jag tänker lite att jag har ju velat genomföra en "tävlingsdiet" och då ingår en tömning. Kanske lika bra att testa.

Träningen har varit kanon denna vecka. Orkar inte gå och hämta min träningsdagbok och skriva upp exakt. Men det har varit löpning 3 gånger och gym resten av dagarna. Powerwalk varje dag förutom en dag då det råkade bli 5km jogg istället.

7 dagar kvar, kör bara kör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar